Helsingin Vihreiden kuntavaalien valmisteluun keskittyvät kolme työryhmää on nimetty. Keväällä 2025 pidettävien kuntavaalien valmisteluun on perustettu strateginen kampanjatyöryhmä, ehdokasasettelua hoitava ehdokasasettelutyöryhmä sekä kuntavaaliohjelmaa valmisteleva ohjelmatyöryhmä.

Kampanjatyöryhmää puheenjohtaa Milla Halme, ja sen jäseniksi on nimetty Julia Kurki, Emma Mikkilä, Sallamaari Muhonen, Pekka Rautio sekä Petri Parrukoski ja Sara Sipilä Helsingin Vihreiden hallituksesta. Lisäksi työryhmässä on mukana Helsingin Vihreiden puheenjohtaja Salla Merikukka ja Helsingin Vihreiden työntekijät Sara Nyman ja Anna Hyödynmaa.

Ville Ylikahrin puheenjohtamaan ehdokasasettelutyöryhmään on nimetty Anni Heinälä, Outi Lindqvist, Katri Myllykoski ja Leena Rantanen. Lisäksi työryhmässä on mukana Helsingin Vihreiden puheenjohtaja Salla Merikukka ja ryhmän sihteerinä toimii Helsingin Vihreiden työntekijä Sara Nyman.

Ohjelmatyöryhmän puheenjohtajina toimivat Otso Kivekäs ja Mikko Vesterinen. Jäseniksi työryhmään on nimetty Julianna Kentala, Suvi Kukkonen, Heikki Majava, Simo Raittila, Miisa Tähkänen ja Helsingin Vihreiden hallituksesta Laura Luoto. Lisäksi työryhmässä on mukana Helsingin Vihreiden puheenjohtaja Salla Merikukka ja ryhmän sihteerinä toimii Helsingin Vihreiden työntekijä Anna Hyödynmaa.

Työryhmien toiminta käynnistyy talvella 2024 ja jatkuu kuntavaaleihin 2025 saakka.

Lisätiedot:
Helsingin Vihreiden puheenjohtaja Salla Merikukka, salla.merikukka@gmail.com