Päätetään helsinkiläisten vihreiden vuosi yhdessä poliittisten aiheiden ja pikkujoulujen merkeissä 2.12.

Syyskokous järjestetään kello 14-18 Kalliolan Setlementtitalolla osoitteessa Sturenkatu 11. Helsingin Vihreiden syyskokouksessa helsinkiläiset vihreät kokoontuvat yhteen, valitsevat yhdistykselle puheenjohtajan ja hallituksen sekä päättävät talousarviosta ja toimintasuunnitelmasta. Kokouksessa esitellään myös helsinkiläisten vihreiden visio tulevaisuuden Helsingistä. Syyskokouksen poliittisen keskustelun avaavat kansanedustaja Maria Ohisalo ja Helsingin kaupungin apulaispormestari Anni Sinnemäki! Toivomme, että avauspuheenvuorojen jälkeen mahdollisimman moni kokousedustaja itsekin uskaltautuisi pitämään oman poliittisen puheenvuoronsa kokouksessa. Kokoukseen ja pikkujouluihin ovat tervetulleita kaikki Helsingin Vihreiden jäsenyhdistysten jäsenet. Setlementtitalon tilat ovat esteettömät.

Pikkujoulut alkavat klo 19.00 DTM:ssä Teurastamolla osoitteessa Työpajankatu 2A. Hyvässä seurassa on luvassa kuohuvaa ja Vihreiden kiroiluiltama; Mikä yhteiskunnassa ja maailmassa vituttaa? Mikä vääryys saa sinut liikkeelle? Vihreässä toiminnassa ja politiikassa on voimaa! Kiroiluiltaman juontaa helsinkiläinen Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra. Esikiroilijoina tilaisuudessa nähdään Vihreiden puoluesihteeri Anna Moring, Helsingin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Reetta Vanhanen ja liikenteen sekä tasa-arvon ammattilainen Kasper Kivistö. Tilaisuuden päättää Helsingin Vihreän valtuustoryhmän varapuheenjohtaja, elävä korislegenda ja parkettien partaveitsi Shawn Huff. Tule omiesi kanssa purkamaan maailman tuskaa Vihreiden -kiroiluiltamaan, ja kertomaan mihin haluat saada maailmassa muutoksen. Koska maailma muuttuu, kun sitä muutetaan.

Kaikki vihreät Helsingissä ovat tervetulleita kumpaankin poliittiseen bakkanaaliin! Ilmoittaudu mukaan: https://forms.gle/jpWF6oDzt7CqAFCd6