Tervetuloa osallistumaan Helsinki Prideen vihreässä seurassa! Pride-kulkue ja puistopiknik järjestetään lauantaina 2.7. ja perinteiseen tapaan Vihreät ovat molemmissa mukana. Tällä lomakkeella voit ilmoittautua mukaan joko kulkueeseen, piknikille tai molempiin. Keräämme ilmoittautumisia, jotta pystymme ennakoimaan vihreän kulkueblokin osallistujien määrää ja tarvittaessa tiedottamaan mahdollisista korona-altistumisista jälkikäteen.

Kulkue lähtee liikkeelle Senaatintorilta klo 12, mutta koska kyseessä on tuhansista ihmisistä muodostuva letka, aloitetaan kokoontuminen jo klo 10.30, jotta liikkeelle päästään ajallaan. Tule siis ajoissa paikalle, huomioi hellesää vaatetuksessa ja ota mukaan riittävästi vettä sekä aurinkorasva – Prideen sopivan rekvisiitan lisäksi tietysti. Löydät Vihreiden blokin rekan numero 10 takaa (havainnollistava kuva tämän linkin takana.)

Kulkueen reitin ja esteettömyystiedot löydät Helsinki Pride -yhteisön nettisivuilta. Reitin päätöspiste on Kaivopuistossa, jossa vietetään perinteistä puistojuhlaa. Vihreillä on siellä teltta, jossa voit käydä moikkaamassa ja nappaamassa mukaasi hienon Pride-aiheisen siirtotatuoinnin. Telttamme löydät Kaivopuistoa halkovan Ison puistotien varrelta, Kaivohuoneen ja Cafe Ursulan väliseltä tieosuudelta (tämän linkin takaa löytyvässä kartassa teltat merkitty violetilla.)

Lisätiedot Vihreiden osallistumisesta Pride-kulkueeseen ja puistopiknikille:

Kai Artes
tapahtumatuottaja, Vihreät