Tervetuloa mukaan vaikuttamaan siihen, ketkä ovat vihreitä eduskuntavaaliehdokkaita Helsingissä vuonna 2023!

Eduskuntavaalit käydään ensi vuonna ja Helsingin vihreän ehdokaslistan kokoaminen on alkanut! Helsingin Vihreiden jäsenet pääsevät valitsemaan puolet ehdokkaista, 11 henkilöä, jäsenäänestyksen kautta jo keväällä 2022, touko-kesäkuun vaihteessa. Ennen sitä ehdokkaat esitellään paitsi Helsingin Vihreiden viestintäkanavissa, myös 4.5. afterwork-tilaisuudessa, jonne toivotamme kaikki jäsenemme lämpimästi tervetulleiksi! Tilaisuuteen voit ottaa mukaan myös ei-vihreän kaverin tutustumaan, jäsenäänestyksessä nimittäin saavat äänestää kaikki 8.5.2022 mennessä Helsingin Vihreiden jäseniksi liittyneet (www.vihreat.fi/liity).

Afterwork järjestetään keskiviikkona 4.5. klo 17–20 Vihreiden puoluetoimistolla (Mannerheimintie 15b A-rappu, 00260 Helsinki, sijainti Oopperatalon vieressä). Tilaisuudessa pääset jututtamaan jäsenäänestyksessä ehdolla olevia, tapaamaan vanhoja ja uusia vihreitä tuttuja sekä nauttimaan kevyttä syötävää ja juotavaa. Ohjelmassa on myös vihreän eduskuntaryhmän puheenjohtajan Atte Harjanteen poliittinen ajankohtaiskatsaus suoraan eduskunnasta. Paikalle voi saapua joustavasti illan mittaan.

Tilaisuuden ohjelma:

klo 17 ovet auki puoluetoimistolla, tarjolla syötävää ja juotavaa (toimiston os. Mannerheimintie 15b A-rappu, sijainti Oopperatalon vieressä)

klo 17.30 tervetulosanat, päivänpoliittinen tilannekatsaus ja yleisökysymykset siihen liittyen

klo 18 jäsenäänestyksen ehdokkaat esittäytyvät, sen jälkeen vapaata seurustelua ja minglausta ehdokkaiden kanssa

klo 20 tilaisuus päättyy

Toivomme ennakkoilmoittautumisia tämän lomakkeen kautta tarjoilujen mitoittamiseksi. Toivomme myös jäsenäänestyksessä ehdolla olevien ilmoittautuvan lomakkeen kautta, niin osaamme varata esittäytymisille sopivan määrän aikaa. Kiitos ja tervetuloa!

Lisätiedot tapahtumasta
Helsingin Vihreiden järjestöasiantuntija Julia Kurki