Eduskuntavaalit 2015

Tutustu Helsingin Vihreiden kaikkiin 22 eduskuntavaaliehdokkaaseen alta löytyvistä esittelyistä. Ehdokkaan kuvaa klikkaamalla pääset ehdokkaan esittelyyn, jonka lopusta löydät linkit ehdokkaan kotisivuille, facebookiin, twitteriin ja instagrammiin.

Vihreiden tavoitteena on yhteiskunta, jossa ilmastokatastrofi torjutaan, köyhyyttä vastaan taistellaan, monimuotoinen ympä- ristö säilyy sukupolville meidän jälkeemme, työtä riittää kaikille, ja jossa laadukas ja maksuton koulutus on edelleen kaikkien oikeus. Tutustu Helsingin Vihreiden eduskuntavaaliohjelmaan. (pdf).

[gallery_bank type=”images” format=”thumbnail” title=”true” desc=”true” responsive=”true” animation_effect=”bounce” album_title=”true” album_id=”1″]