Tervetuloa Helsingin Vihreiden syyskokoukseen puoluetoimistolle tiistaina 14.12.2021 klo 17 alkaen! Syyskokouksessa päätetään  Helsingin Vihreiden toimintasuunnitelma ja budjetti vuodelle 2022 ja valitaan yhdistykselle hallitus, joka vastaa toimintasuunnitelman toteutumisesta yhdessä Helsingin Vihreiden työntekijöiden kanssa. Painopisteinä ensi vuoden toiminnassa tulevat olemaan vuoden 2023 eduskuntavaaleihin valmistautuminen sekä strategian luominen piirijärjestölle yhdessä jäsenistön kanssa.

Äänivaltaisia edustajia syyskokouksessa ovat Helsingin Vihreiden jäsenyhdistysten asettamat kokousedustajat, joiden lisäksi kokousta seuraamaan ovat tervetulleita kaikki Helsingin Vihreiden jäsenet.

Kokous toteutetaan hybridinä eli sitä voi tulla seuraamaan paikan päälle puoluetoimistolle (Mannerheimintie 15b A-rappu, 4. krs) tai osallistua etäyhteydellä Google Meetissä. Marras-joulukuun vaihteessa jäsenille lähetettävän kokouskutsun mukana lähetetään kokousmateriaalit, hallitushakulomake ja kokouksen ilmoittautumislinkki. Etäosallistumislinkki puolestaan lähtetään ennen kokousta kaikille ilmoittautuneille.

Mukaan kokoukseen päättämään?

Helsingin Vihreiden yleiskokouksiin, ml. syyskokous, edustajia nimeävät HeVin jäsenyhdistykset. Mikäli siis haluat osallistua Helsingin Vihreiden kokoukseen äänivaltaisena edustajana, ole yhteydessä omaan vihreään yhdistykseesi ja kysy, milloin yhdistys järjestää kokouksen, jossa sen edustajat nimetään. Suurin osa yhdistyksistä hoitaa tämän syyskokouksessaan, jotka ajoittuvat yleensä loka-joulukuulle.

Lisätiedot syyskokouksesta
Helsingin Vihreiden toiminnanjohtaja