Helsingin Vihreiden ylimääräinen yleiskokous järjestetään etäkokouksena maanantaina 28.9.2020 klo 17.30 Google Meetissä. Kokouksessa asetetaan ehdokkaita kuntavaaleihin 2021. Äänivaltaisia edustajia kokouksessa ovat Helsingin Vihreiden jäsenyhdistysten asettamat kokousedustajat, joiden lisäksi kokousta seuraamaan ovat tervetulleita kaikki Helsingin Vihreiden jäsenet sekä kuntavaaliehdokkaaksi esitettävät henkilöt.

Kaikkia kokoukseen osallistujia pyydetään ilmoittamaan osallistumisestaan etukäteen maanantaihin 28.9. klo 10 mennessä. Ilmoittaudu kokoukseen täällä. Kokouksen osallistumislinkki lähetetään osallistujille ennen kokouksen alkua. Kokouksessa mahdollisesti suoritettavat äänestykset järjestetään myös etänä. Tarkemmat äänestysohjeet lähetetään ilmoittautuneille kokousedustajille.

Jos erityisestä syystä sinulla on tarve osallistua kokoukseen paikan päällä Helsingin Vihreiden toimistolla (Fredrikinkatu 33 A, Helsinki), otathan etukäteen yhteyttä hevi@vihreat.fi.

Tervetuloa yleiskokoukseen!