Mitä? Keskustelutilaisuus aiheesta Feminismiä soteen – hyvinvointia kaikille
Milloin? Torstaina 28.1. klo 18
Missä? Google Meetissä, osallistumislinkki postataan Facebook-tapahtuman seinälle
Järjestäjä Helsingin Vihreät Naiset

Sote-uudistus tulee – onko Helsinki valmis? Kenelle tai kenen ehdoilla sosiaali- ja terveyspalveluita suunnitellaan? Miksi gynekologin vastaanotolle on niin vaikea päästä? Miten voimme huolehtia entistä paremmin siitä, että hyvinvointi on kaikkien ulottuvilla mahdollisimman yhdenvertaisesti? Olet lämpimästi tervetullut pohtimaan näitä ja muita soteen liittyviä kysymyksiä Helsingin Vihreiden Naisten järjestämään Feminismiä soteen -keskustelutilaisuuteen torstaina 28.1. klo 18.00 alkaen.

Mukana keskustelemassa ovat Helsingin sosiaali-ja terveystoimen apulaispormestari Sanna Vesikansa, HUS-valtuuston puheenjohtaja ja lääkäri Minerva Krohn sekä sosiaalityöntekijä ja sosiaalipsykologi Kirsi Majander. Tapahtuman juontaa Helsingin Vihreiden Naisten hallituksen jäsen ja kuntavaaliehdokas Vilja Alanko. Kaikki tilaisuuden puhujat ovat kuntavaaliehdokkaina Helsingissä. Paneelikeskustelu järjestetään verkkotapahtumana Google Meet -ympäristössä. Osallistumislinkki julkaistaan tilaisuuden Facebook-tapahtuman seinällä ennen tilaisuuden alkua.

Tapahtuma on osa Helsingin Vihreiden Naisten järjestämää Tasa-arvoinen Helsinki -webinaarisarjaa. Sarjan tulevista tapahtumista pysyt parhaiten ajan tasalla seuraamalla Helsingin Vihreiden Naisten sosiaalisen median kanavia Facebookissa, Instagramissa (@helsinginvihreatnaiset) ja Twitterissä (@HkiVihrNaiset).
Haluatko mukaan tekemään historiallista vihreää vaalivoittoa? Ehdokkuudesta tai tukiryhmiin mukaan lähtemisestä kiinnostuneet voivat laittaa viestiä osoitteeseen helsinginvina@gmail.com. Helsingin Vihreiden Naisten jäseneksi voit liittyä osoitteessa www.vihreatnaiset.fi/helsinki/jaseneksi/.