Oletko varovaisen kiinnostunut vihreydestä? Tai pohditko, millaista toimintaa puolue tarjoaa, johon voisit osallistua? Vai oletko juuri maksanut jäsenmaksun ja nyt janoat kiihkeästi tietoa, millä vihreällä areenalla voisit käydä leiskuvaa poliittista keskustelua? Uusien ilta on juuri sinulle ja mukaan voit ilmoittautua tämän linkin kautta.

Illan aikana kerromme, millaisia tapahtumia ja toimintaa puolueessa ja sen piirijärjestössä Helsingin Vihreissä on tarjolla ja miten pääset halutessasi mukaan vaikuttamaan vihreään politiikkaan. Syksyn 2021 Uusien illassa ovat mukana ovat myös helsinkiläiset kansanedustajat ja kaupunginvaltuutetut Atte Harjanne ja Emma Kari kertomassa omasta polustaan Vihreisiin. Tapahtuma on avoin kaikille vihreästä toiminnasta kiinnostuneille eikä edellytä Vihreiden jäsenyyttä – päinvastoin uteliaisuus toimintaamme kohtaan riittää.

Uusien ilta järjestetään torstaina 28.10. klo 17-19 Helsingin Vihreiden toimistolla osoitteessa Mannerheimintie 15b A-rappu (4. krs), 00260 Helsinki. Tilamme ovat esteettömät ja tänne on helppo tulla julkisilla (vieressä sekä Hesperianpuiston että Oopperan pysäkit). Pyörille löytyy pihaltamme runkolukittava teline ja autolla saapuville puolestaan pysäköintitilaa viereiseltä Kisahallin parkkipaikalta (pysäköinnin hinta 2 €/ tunti). Toimistomme on avoin myös lapsille: heille löytyy lelulaatikko, hoitopöytä, potta sekä mikro maidon ja ruokien lämmitykseen.

Koronatartuntojen ehkäisy tapahtumassa

Noudatamme tapahtumassa voimassa olevia viranomaisohjeita liittyen koronatartuntojen ehkäisyyn. Tarjolla on käsienpesumahdollisuus, käsidesiä ja kertakäyttömaskeja eikä toimistomme henkilökunta osallistu tapahtumiin oireilevina. Kannathan kortesi kekoon tartuntojen ehkäisyssä etkä tule sairaana tai edes lievästi oireilevana paikalle, käytät toimistollamme kasvomaskia ja huolehdit käsihygieniasta, kiitos!

Turvallisemman tilan periaatteet

Kaikissa tapahtumissamme noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita, joihin voit tutustua sivuillemme:
www.helsinginvihreat.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet. Ilmoittautumalla tapahtumaan sitoudut noudattamaan kyseisiä periaatteita.

Lämpimästi tervetuloa!

Linkki ilmoittautumislomakkeelle