Tervetuloa tutustumaan Vihreiden uuteen puoluetoimistoon, jossa myös Helsingin Vihreät nykyään majailee! Muutimme Fredalta Manskulle viime vuodenvaihteessa, mutta koronasta johtuen vasta nyt on tupaantuliaisten aika. Saavu siis kurkistamaan uusiin tiloihimme, tapaamaan vihreitä tuttuja ja tutustumaan uusiin! Luvassa on myös toivottu poliittinen tilannekatsaus ja keskustelua, kun Helsingin kaupunginvaltuuston tuoreen strategian ja valtuuston syksyn kuulumiset esittelee tuparikansalle valtuustoryhmän puheenjohtaja Reetta Vanhanen. Mukaan tupaantuliaisiin voit ilmoittautua tästä linkistä. Tilaisuus on avoin kaikille Helsingin Vihreiden jäsenille.

Uusi osoitteemme on Mannerheimintie 15b A-rappu, 4. krs eli sijaitsemme nykyään aivan Oopperan kyljessä. Tuparipäivänä avaamme ovet klo 17 ja paikalle voi saapua joustavasti siitä alkaen. Valtuuston strategian ja syksyn kuulumisten esittely on vuorossa klo 18. Tarjolla on koko tapahtuman ajan juotavaa ja pientä purtavaa. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille Helsingin Vihreiden jäsenille.

Tilamme ovat esteettömät ja tänne on helppo tulla julkisilla (vieressä sekä Hesperianpuiston että Oopperan pysäkit). Pyörille löytyy pihaltamme runkolukittava teline ja autolla saapuville puolestaan pysäköintitilaa viereiseltä Kisahallin parkkipaikalta (pysäköinnin hinta 2 €/ tunti). Toimistomme on avoin myös lapsille: heille löytyy lelulaatikko, hoitopöytä, potta sekä mikro maidon ja ruokien lämmitykseen.

Koronatartuntojen ehkäisy tapahtumassa

Noudatamme tapahtumassa voimassa olevia viranomaisohjeita liittyen koronatartuntojen ehkäisyyn. Tarjolla on käsienpesumahdollisuus, käsidesiä ja kertakäyttömaskeja eikä toimistomme henkilökunta osallistu tapahtumiin oireilevina. Kannathan kortesi kekoon tartuntojen ehkäisyssä etkä tule sairaana tai edes lievästi oireilevana paikalle, käytät toimistollamme kasvomaskia ja huolehdit käsihygieniasta, kiitos!

Turvallisemman tilan periaatteet

Kaikissa tapahtumissamme noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita, joihin voit tutustua sivuillemme:
www.helsinginvihreat.fi/turvallisemman-tilan-periaatteet. Ilmoittautumalla tapahtumaan sitoudut noudattamaan kyseisiä periaatteita.

Tervetuloa!

Linkki ilmoittautumislomakkeelle