Puoluehallitukseen valittiin Helsingistä Julianna Kentala ja Veijo Åberg. Puoluevaltuuskuntaan valittiin kuusi varsinaista ja viisi helsinkiläistä varajäsentä.

Puoluehallituksen ja puoluevaltuuskunnan valitsi etänä pidetty Vihreiden puoluekokous, joka järjestettiin 11.–12.9.2021. Puoluehallituksen ja samalla puolueen puheenjohtajaksi valittiin Maria Ohisalo ja varapuheenjohtajiksi Atte Harjanne, Iiris Suomela ja Hanna Holopainen. Varsinaisia jäseniä nimettiin helsinkiläiset Julianna Kentala ja Veijo Åberg mukaan luettuna kahdeksan, samoin varajäseniä. Puoluehallituksen koko kokoonpano löytyy osoitteesta www.vihreat.fi/puoluehallitus.

Puoluevaltuuskunnan uuteen kokoonpanoon valittiin Helsingistä kuusi varsinaista jäsentä ja viisi varajäsentä. Yhteensä valtuuskunnassa on puheenjohtajan ja kahden varapuheenjohtajan lisäksi 40 varsinaista jäsentä ja 40 varajäsentä. Puheenjohtajaksi valittiin Silja Keränen ja varapuheenjohtajiksi Ville Tynkkynen ja Mikki Kauste.

Helsingistä jäseniksi valittiin:

Pauliina Saares (Laura Malme, Espoo)
Leena Brandt (Kirsi Vuorinen)
Kati Juva (Milla Halme)
Milo Toivonen (Lukas Korpelainen)
Ville Sinnemäki (Inka Venetvaara)
Markus Drake (Anni Heinälä)

Puoluevaltuuskunnan koko kokoonpano löytyy osoitteesta https://www.vihreat.fi/puoluevaltuuskunta.

Outi Lindqvist, Helsingin Vihreiden puheenjohtaja, puh. 040 544 6652