Tule mukaan tekemään Vihreistä Helsingin suurin puolue! Helsingin Vihreät etsii reippaita työntekijöitä toteuttamaan vihreää katukampanjaa yhdessä toimiston, vapaaehtoisten ja ehdokkaiden kanssa. Haemme neljää vaaliavustajaa Helsingin Vihreiden kattokampanjaan, sekä omia vaaliavustajia yhdelle-kahdelle jäsenyhdistyksellemme.

Kampanjaa ja vaaliavustajien työtä sopeutetaan ajankohtaiseen koronatilanteeseen. Työtehtäviin kuuluu katukampanjointia ja sen organisoimista koronan sallimissa puitteissa, etätapahtumien striimauksessa avustamista ja somekampanjointia. Tehtäviin voi tulla muutoksia, jos koronatilanne muuttuu merkittävästi.

Työaika sijoittuu maalis-huhtikuulle ja kaikki työtehtävät sisältävät ilta- ja viikonlopputyötä. Työ alkaa ke 10.3. iltapäivällä. Maaliskuussa työaika on noin 15 h viikossa, ja 29.3.-25.4. noin 37,5 h viikossa. Tuntipalkka on 17,61 €/h.

Katukampanjointiin liittyen vaaliavustajat työskentelevät vaalikontilla Narinkkatorilla, sekä eri kaupunginosia kiertävän vaalivaunun kuljettajina. Vaaliavustajat vastaavat vaalikontin ja vaalivaunun päivystyksen koordinoinnista ja kunnossapidosta vaalien alla. Muut tehtävät painottuvat somekampanjoinnin tukemiseen ja verkkolähetysten järjestämiseen. Vaaliavustajien työtehtävät ja työvuorot jaetaan valittujen kesken. Kerrothan jo hakuvaiheessa, mitä erityisiä osaamisalueita sinulla on tehtäviin liittyen.

Hakijoilta toivomme:

– reipasta asennetta ja oma-aloitteista otetta
– asiakaspalvelutaitoja
– aiempaa kokemusta kampanjoinnista
– Helsingin paikallistuntemusta
– mahdollisuutta joustaa työajoissa
– kokemusta sosiaalisen median (Facebook, Instagram) käytöstä.

Eduksi katsomme:

– englannin ja/tai ruotsin kielen taidon
– vihreän politiikan tuntemuksen.

Ilmoitathan myös, jos sinulla on ajokortti.

Hae viimeistään maanantaina 22.2. Lähetä hakemus ja ansioluettelo osoitteeseen hevi@vihreat.fi. Lähetä liitteet pdf-tiedostoina ja nimeä ne hakemus_etunimi_sukunimi ja cv_etunimi_sukunimi.

Haastattelut järjestetään 25.2.-26.2. etäyhteyksien välityksellä.

Lisätietoja: Helsingin Vihreiden toiminnanjohtaja Emma Mikkilä, puhelimitse ma 22.2. klo 12-16: 045 125 2541 tai sähköpostitse (emma.mikkila@vihreat.fi).