Uudet kasvot Helsingin Vihreiden toimistolla

Kuvassa Helsingin Vihreiden toiminnanjohtaja Maaria Parry (oik) ja Helsingin Vihreiden järjestökoordinaattori ja vaalipäällikkö Emma Mikkilä (vas).

Helsingin Vihreiden toiminnanjohtajan tehtävään palasi maanantaina 14.8. Maaria Parry, joka on ollut kuusi vuotta opinto- ja perhevapailla ulkomailla.

“On mielenkiintoista palata Helsinkiin juuri nyt, kun vihreillä on vahva asema kunnallisvaalien jäljiltä ja kaupunki valmistelee uutta valtuustostrategiaansa. Tässä työssä pääsen tukemaan valtuutettujamme vihreiden strategiatavoitteiden edistämisessä ja toteuttamisessa”, Parry toteaa.

Toiminnanjohtaja vastaa piirijärjestön hallinnosta ja viestinnästä sekä toimii vihreän valtuustoryhmän sihteerinä.

Helsingin Vihreiden järjestökoordinaattorina ja vaalipäällikkönä toiminut Taina Tyrväinen on toimivapaalla maanantaista 14.8. alkaen. Hänen määräaikaisena sijaisenaan aloitti Emma Mikkilä. Mikkilä on aiemmin toiminut muun muassa Vihreiden kampanjakoordinaattorina ja toimistopäällikkönä. Helsingin Vihreiden järjestökoordinaattorina hän vastaa piirin järjestö- ja vapaaehtoistoiminnan tukemisesta ja vaalikampanjasta.

”Hienoa päästä mukaan Helsingin Vihreiden järjestö- ja kampanjatyöhön! On innostavaa päästä tutustumaan ja kehittämään järjestökenttää ja suunnittelemaan tulevia maakuntavaaleja”, Mikkilä kertoo.

Helsingin Vihreiden puheenjohtaja Pauliina Saares
pauliina.saares(at)vihreat.fi