Tule mukaan

Tule mukaan tekemään vihreämpää Helsinkiä!

Tervetuloa mukaan Helsingin Vihreisiin. Toimintaan tutustumisen voi aloittaa vaikkapa seuraamalla Facebook-sivua ja tilaamalla uutiskirjeen.

Helsingin Vihreiden toiminnassa voi olla mukana monin tavoin. Tarjolla on paikallistason toimintaa, tapahtumia ja retkiä, kunnallispoliittista taustoittamista ja vaalityötä. Tapahtumat ovat avoimia ja toimintaan voi tulla tutustumaan ilmaantumalla rohkeasti paikalle. Tapahtumatiedot löytyvät etusivun kalenterista.

Vihreän liiton jäsenyys on kannanotto maailman menoon: maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta. Jäseneksi voit liittyä täällä. Lisätietoa erilaisista vihreistä yhdistyksistä löydät täältä.

Jos olet kiinnostunut jostain tietystä kunnallispoliittisesta teemasta, kannattaa tutustua Helsingin Vihreiden työryhmiin! Vapaamuotoisesti toimivien työryhmien toimintaan pääsee mukaan ilmoittautumalla ryhmän vetäjälle.

Jos olet kiinnostunut maakuntavaalien ehdokkuudesta, kerro siitä täällä! Samassa linkissä voit myös ehdottaa tuttuasi ehdolle.

Jos sinulla on mitään kysyttävää jäsenyydestä, Helsingin Vihreiden järjestötoiminnasta tai uusia ideoita, ota yhteyttä järjestökoordinaattoriin ja vaalipäällikköön Emma Mikkilään, emma.mikkila (at) vihreat.fi, 045 125 2541.