Tapahtumat

Helsingin Vihreiden näyttävä katukampanja on käynnissä! Tarkista kalenterisi ja merkkaa sinne tärkeimmät katukampanjapäivät:

Kuntavaaleista tuttu Helsingin vihreä vaalivaunu kiertää tälläkin kertaa. Tule tapaamaan ehdokkaita, jakamaan esitteitä tai nauttimaan kupillinen keittoa tai kahvia, tervetuloa! Vaalivaunu kiertää Helsingissä lauantaista 23.3. alkaen. Kurkkaa vaalivaunun tarkka reitti ja tavattavissa olevat ehdokkaat täältä.

Eduskuntavaalien alla pidämme myös perinteistä vaalikonttia Narinkkatorilla, keskiviikosta 27.3. alkaen. Tarjolla on kahvia ja hyvää vaalitunnelmaa. Vaalikontti on auki joka päivä vaaleihin asti, tervetuloa kampanjoimaan tai vain tervehtimään! Vaalikontin tapahtumia voit seurata täällä.

Ennakkoäänestyksen ensimmäisenä (3.4.) ja viimeisenä (9.4.) päivänä muistutetaan kaupunkilaisia äänestämisestä. Molempina päivinä järjestetään iso radanvaltaus metro- ja juna-asemilla. Tule mukaan jakamaan esitteitä ja varmistamaan vihreä vaalivoitto!

Vihreät ehdokkaat ja yhdistykset järjestävät myös valtavan määrän muita tapahtumia. Kurkkaa tarkemmin tulevat tapahtumat -kalenterista!

Lisätietoja kampanjaan osallistumisesta:
Emma Mikkilä,