Osallistu

Tule mukaan tekemään vihreämpää Helsinkiä!

Tervetuloa mukaan Helsingin Vihreisiin. Valitse itsellesi sopiva tapa toimia: liity vihreiden jäseneksi, osallistu tapahtumiin, hae mukaan työryhmiin, osallistu kampanjointiin, keskustele some-kanavissa tai tue toimintaa muilla tavoin.

Toimintaan tutustumisen voi aloittaa vaikkapa seuraamalla Facebook-sivua ja tilaamalla uutiskirjeen.

Helsingin Vihreiden toiminnassa voi olla mukana monin tavoin. Tarjolla on paikallistason toimintaa, tapahtumia ja retkiä, kunnallispoliittista taustoittamista ja vaalityötä. Tapahtumat ovat avoimia ja toimintaan voi tulla tutustumaan ilmaantumalla rohkeasti paikalle. Tapahtumatiedot löytyvät koottuna täältä.

Vihreän liiton jäsenyys on kannanotto maailman menoon: maksamalla jäsenmaksun tuet työtämme paremman maailman puolesta. Jäseneksi voit liittyä täällä. Lisätietoa erilaisista vihreistä yhdistyksistä löydät täältä.

Jos olet kiinnostunut jostain tietystä kunnallispoliittisesta teemasta, kannattaa tutustua Helsingin Vihreiden työryhmiin!

Jos sinulla on mitään kysyttävää jäsenyydestä, Helsingin Vihreiden järjestötoiminnasta tai uusia ideoita, ota yhteyttä järjestökoordinaattori Emma Mikkilään, emma.mikkila@vihreat.fi, 045 125 2541.