Itä-Helsingin Vihreät

You are here Home  > Jäsenyhdistykset >  Itä-Helsingin Vihreät

Toimialue: Kulosaari, Herttoniemi, Roihuvuori, Herttoniemenranta, Tammisalo, Laajasalo, Vartioharju, Puotila, Puotinharju, Marjaniemi, Itäkeskus, Myllypuro, Kontula, Vesala, Mellunmäki, Kivikko, Kurkimäki ja Östersundom.

pj. Marianne Niemelä
Yhteydenotot: itahevi-info@vihreat.fi
www.itahelsinginvihreat.fi

Itä-Helsingin vihreiden kautta alueemme vihreästi ajattelevilla asukkailla on suora vaikutuskanava kaupunginvaltuustoon ja -hallitukseen sekä lautakuntiin, johtokuntiin sekä eduskuntaan. Järjestämme teemailtoja, tapahtumia ja retkiä ja osallistumme kaupunginosatapahtumiin.

Yhdistyksemme on Vihreiden paikallisyhdistys Itä-Helsingin alueella ja kuuluu Vihreiden Helsingin piiriin. Toimialueemme on kaupunginosajaon mukaisessa järjestyksessä: Kulosaari, Herttoniemi (Länsi-Herttoniemi, Roihuvuori, Herttoniemen teollisuusalue ja Herttoniemenranta), Tammisalo, Vartiokylä (Vartioharju, Puotila, Puotinharju, Myllypuro, Marjaniemi, Roihupellon teollisuusalue ja Itäkeskus), Mellunkylä (Kontula, Vesala, Mellunmäki, Kivikko ja Kurkimäki), Vartiosaari, Laajasalo (Yliskylä, Jollas, Tullisaari, Tahvonlahti ja Hevossalmi), Villinki ja Santahamina. Vuosaaressa on oma paikallisyhdistyksensä, Vuosaaren vihreät ry.

Our address

Address: