Liity jäseneksi!

Vihreän liiton jäsenyys on kannanotto maailman menoon: maksamalla jäsenmaksun tuet Hanna_vihreattyötämme paremman maailman puolesta. Jäsenenä voit halutessasi myös itse osallistua aktiivisesti vihreiden toimintaan. Normaali jäsenmaksu on 30 euroa ja alennettu jäsenmaksu 12,50 euroa. Vihreiden jäsenetuna saat Vihreä Lanka -lehden.

Voit tukea Helsingin Vihreiden toimintaa myös nettilahjoituksilla.

Helsingin Vihreillä on 11 kaupunginosayhdistystä ja neljä koko Helsingin kattavaa yhdistystä. Yhdistyksistä löydät lisää tietoa kohdasta jäsenyhdistykset.

Kaikki sähköpostiosoitteensa ilmoittavat uudet jäsenet liitetään yksisuuntaiselle sähköpostilistalle, jonka kautta lähetetään tietoa tulevista tapahtumista sekä avoimista luottamustehtävistä. Listalta saa toki erota, mikäli ei tällaisia tiedotteita halua.

Jäsenten välistä keskustelua käydään Helsingin Vihreiden jäsenille tarkoitetussa facebook-ryhmässä. Facebookissa löytyy myös kaikille avoin vihreä keskusteluryhmä.

Tästä linkistä pääset liittymislomakkeeseen.

Valitse ensimmäisenä valikosta kohta ”oman kuntani paikallisyhdistykseen”. Tästä kohdasta pääset liittymään myös Helsingin Vihreisiin Nuoriin, Helsingin Vihreisiin Naisiin sekä Helsingin seudun Ikivihreisiin.

Tervetuloa mukaan!

Heviisi-lehti

Kaikki Helsingin Vihreiden jäsenjärjestöihin kuuluvat saavat noin kaksi kertaa vuodessa kotiinsa Heviisi-lehden. Heviisiä ryhdyttiin julkaisemaan vuonna 2010. Sitä ennen kokeiltiin Vihreä Lanka -lehden välissä ilmestynyttä jäsentiedotetta, jonka edeltäjä oli puolestaan kirjekuoressa lähetetty jäsenkirje.