Helsingin Vihreät hakee toiminnanjohtajaa

Helsingin Vihreät hakee

TOIMINNANJOHTAJAA

Olemme Helsingin toiseksi suurin puolue ja Vihreiden suurin piiriyhdistys. Haemme viestinnästä kiinnostunutta toiminnanjohtajaa ja Vihreän valtuustoryhmän sihteeriä. Työsuhde on vakituinen ja alkaa elo-syyskuun vaihteessa tai sopimuksen mukaan. Työn pääasiallinen suorituspaikka on Vihreiden puoluetoimisto Punavuoressa.

Toiminnanjohtaja vastaa järjestön yleisestä toiminnasta ja taloudesta sekä toimiston henkilöstö- ja taloushallintotehtävistä. Työhön kuuluu monipuolisesti erilaisia viestinnän tehtäviä, erityisesti ulkoisen viestinnän suunnittelua, toteuttamista ja kehittämistä. Vuosina 2018-2019 tehtäviin sisältyy eduskunta-, euro- sekä mahdollisesti järjestettävien maakuntavaalien valmistelua ja viestintää yhdessä vaalipäällikön kanssa.

Helsingin vihreän valtuustoryhmän poliittisen sihteerin tehtäviin kuuluu viestinnän suunnittelua, toteuttamista ja kehittämistä, Vihreän kaupunginvaltuustoryhmän ja kaupunginhallitusryhmän asioiden valmistelua sekä vihreiden luottamushenkilöiden avustamista.

Strateginen ote, hyvät organisointitaidot, monipuolinen viestintäosaaminen sekä hyvä politiikan ja median ymmärrys ovat tehtävän kannalta oleellisia taitoja. Tehtävään valittavalla henkilöllä tulee olla kykyä ja intoa sosiaalisen median kanavien sekä visuaalisen viestinnän kehittämiseen.

Emme vaadi tätä kaikkea, mutta arvostamme:

• -Vihreitä arvoja
  • -Soveltuvaa koulutusta
  • -Kokemusta järjestötoiminnasta ja näkemystä vaikuttavasta poliittisesta viestinnästä
  • -Organisointikykyä sekä oma-aloitteista ja järjestelmällistä työotetta
  • -Hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja
  • -Digitaalisten kanavien, kuvallisen kerronnan ja sosiaalisen median hyvää hallintaa ja intoa viestinnän kehittämiseen
  • -Kokemusta kampanjoinnista
  • -Paineensietokykyä, priorisointitaitoja ja joustavaa otetta

Lisäksi eduksi katsotaan kuvankäsittelyyn, taittoon ja videoiden tuottamiseen liittyvä osaaminen, hyvä visuaalinen silmä sekä ruotsin ja englannin kielen taito.

Tarjoamme sinulle:

• -Mielenkiintoisen, haastavan ja monipuolisen työn, jolla on laajaa yhteiskunnallista merkitystä
  • -Näköalapaikan Helsingin päätöksentekoon
  • -Mahdollisuuden vaikuttaa oman työn sisältöön ja työskentelytapoihin
  • -Innostavan työympäristön ja mukavat työkaverit

Tehtävä on kokoaikainen, työaika on 37,5 tuntia viikossa. Työtehtäviä on säännöllisesti myös iltaisin ja satunnaisesti viikonloppuisin. Palkka määräytyy Vihreä liitto rp:n palkkataulukon mukaisesti (vaatimustaso 5, peruspalkka 3108,68 euroa).

PDF-muotoiset hakemukset ansioluetteloineen pyydetään lähettämään pe 3.8. klo 23.59 mennessä sähköpostitse osoitteeseen hevi-rekry@vihreat.fi, otsikoi viestisi “toiminnanjohtaja”. Haastattelut pyritään järjestämään viikoilla 32-33.

Lisätietoja antavat:

Maaria Parry, Helsingin Vihreiden toiminnanjohtaja,
puh. 040 754 3313 (soittoajat 9.-13.7. ja 30.-31.7.)

Otso Kivekäs, Helsingin Vihreän valtuustoryhmän puheenjohtaja,
puh. 044 333 6338 (soittoajat 25.6.-2.7. ja 30.7.-3.8.)

Sami Halme, Helsingin Vihreiden puheenjohtaja,
puh.0400 420 799