Helsingin Vihreät etsii korkeakouluharjoittelijaa kampanjatyöhön

Helsingin Vihreät ry etsii kokopäiväiseen työsuhteeseen

KORKEAKOULUHARJOITTELIJAA

23.1.2017-9.4.2017 (3 kk) aikavälille tai sopimuksen mukaan.

Helsingin Vihreät ry on Vihreän liiton piirijärjestö, johon kuuluu 12 jäsenjärjestöä ja yhteensä päälle 2000 henkilöjäsentä. Vihreillä on Helsingissä viisi kansanedustajaa ja 19 kaupunginvaltuutettua. Nyt olemme tekemässä Vihreistä Helsingin suurinta puoluetta ja etsimme korkeakouluharjoittelijaa täydentämään vaalivoittoa tekevää tiimiämme.

Korkeakouluharjoittelijan työtehtäviin kuuluu toimistotyö sekä kuntavaalikampanjan toteuttamisessa avustaminen. Harjoittelu sisältää vaalikampanjan suunnittelua ja käytännön kampanjointia, viestinnällisiä tehtäviä sekä erilaisia hallinnollisia töitä.

Etsimme oma-aloitteista, ahkeraa ja sosiaalista harjoittelijaa, joka pystyy myös itsenäiseen työskentelyyn. Arvostamme aikaisempaa kokemusta järjestötoiminnasta ja vaalityöstä. Harjoittelijalla on myös oltava vihreä arvomaailma – muutoin vaalityö ei suju!
Toimenkuva edellyttää erinomaista suomen kielen taitoa, ruotsi ja englanti lasketaan eduksi.

Tehtävä on kokopäiväinen sisältäen myös ilta- ja viikonlopputöitä ja siitä maksetaan harjoittelijapalkka 1200 € / kk. Oppilaitoksen harjoitteluapuraha ei ole pakollinen. Palkkion lisäksi tarjoamme mielenkiintoista kampanjakokemusta ja loistavan näköalapaikan vaalien tekemiseen.

Hakemukset ansioluetteloineen on lähetettävä sähköpostiosoitteeseen hevi (at) vihreat.fi viimeistään 13.12.2016 ja haastattelut järjestetään heti viikon 50 aikana. Valitulle ilmoitetaan maanantaina 19.12.

Lisätietoja antavat Helsingin Vihreiden toiminnanjohtaja Meeri Väänänen, puh. 040 754 3313 sekä vaalipäällikkö Taina Tyrväinen, puh. 045 1252541.