Medlemsföreningar

• Arabian-Käpylän-Viikin Vihreät

Toimialue: Toukola, Vanhankaupunki, Arabianranta, Käpylä, Kumpula, Koskela, Veräjämäki, Viikki, Viikinmäki, Pihlajisto ja Pihlajamäki pj. Eveliina Laakso Yhteydenotot: laakso.eve1(at)gmail.com https://www.facebook.com/arabianvihreat

• Etelä-Helsingin Vihreät

Toimialue: Kruununhaka, Katajanokka, Kluuvi, Kaartinkaupunki, Ullanlinna, Kaivopuisto, Eira, Punavuori, Munkkisaari, Jätkäsaari, Kamppi, Ruoholahti, Töölö, Lauttasaari ja Suomenlinna. pj. Satu Vartiainen Yhteydenotot:satu.vartiainenn(at)gmail.com http://yhdistykset.vihreat.fi/etela-helsingin.vihreat/

• Helsingin vihreä seura

pj. Minttu Massinen Yhteydenotot: minttu.massinen(at)vihreat.fi www: Helsingin Vihreä seura

• Itä-Helsingin Vihreät

Toimialue: Kulosaari, Herttoniemi, Roihuvuori, Herttoniemenranta, Tammisalo, Laajasalo, Vartioharju, Puotila, Puotinharju, Marjaniemi, Itäkeskus, Myllypuro, Kontula, Vesala, Mellunmäki, Kivikko ja Kurkimäki.

pj. Simo Raittila
    s-posti: simoraittila(at)gmail.com
    www.itahelsinginvihreat.fi

• Kallion seudun Vihreät