Helsingin Vihreiden järjestöasiantuntijana aloitti 12.8.2020 kulttuurituottaja (AMK) Julia Kurki. Järjestöasiantuntijana Kurki tulee toimimaan vapaaehtoisten ja jäsenjärjestöjen tukena, vastaamaan koulutuksista ja tapahtumista sekä vaalivuosina toteuttaa vaaleja yhdessä muun tiimin kanssa.

”Olen erittäin innoissani uudesta tehtävästäni. Helsingin Vihreissä työskentelyltä odotan erityisesti tapahtumien ja kuntavaalien parissa työskentelyä sekä jäsenyhdistysten porukkaan tutustumista”, Kurki kertoo.

Aikaisemmin Kurki hän on toiminut Suomen opiskelijakuntien liitto SAMOKissa järjestöasiantuntijana ja Adoptioperheet ry:ssä vapaaehtoistoiminnan koordinaattorina. Vihreisiin Kurki lähti mukaan vuoden 2015 edustakuntavaalikampanjan aikana.

Helsingin Vihreiden toimisto aloitti syksyn muutoksilla, kun myös Emma Mikkilän ja Anna Hyödynmaan uudet toimenkuvat ja tehtävänimikkeet astuivat voimaan 1.8.2020 alkaen. Toiminnanjohtaja-kampanjapäälliköksi siirtyi aiemmin järjestökoordinaattorina ja vaalipäällikkönä työskennellyt Mikkilä ja Hyödynmaan toimenkuva muuttui toiminnanjohtajasta politiikan ja viestinnän asiantuntijaksi.

Julia Kurki, 0401852212, julia.kurki@vihreat.fi

Emma Mikkilä, 045 125 2541, emma.mikkila@vihreat.fi