Helsingin Vihreiden etätapahtumat jatkuvat ensi viikolla, tiistaina IG-liven merkeissä ja torstaina Reilu muutos -webinaarilla Facebookissa. Tapahtumat ovat kaikille avoimia! Lisätiedot ohessa.

28.5. klo 19 | Reilu muutos -webinaari: Elvytys kaupunkien näkökulmasta

Tervetuloa Reilu muutos -webinaariin! Aiheena on elvytys kaupunkien näkökulmasta ja vieraana ovat Vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo, kansanedustaja Atte Harjanne ja Helsingin vihreän valtuustoryhmän puheenjohtaja Reetta Vanhanen. Keskustelemme webinaarissa siitä, miten kaupungeissa voidaan vastata koronan tuomiin haasteisiin ja millaisia elvytystoimia Helsingissä ja muissa kaupungeissa tarvitaan.

26.5. klo 16.30 | IG-live: Korona ja mielenterveys

Tervetuloa seuraamaan ajankohtaista keskustelua mielenterveydestä ja mielenterveyspalveluista koronan aikana. Keskustelemassa livenä europarlamentaarikko ja kaupunginvaltuutettu Alviina Alametsä ja kansanedustaja Outi Alanko-Kahiluoto. Keskustelu lähetetään livenä tiistaina 26.5. Helsingin Vihreiden Instagramissa (@helsinginvihreat). Lähetä ennakkoon kysymyksesi Alviinalle ja Outille Instagramissa tai täällä: bit.ly/kysymielenterveydestä

Lisätietoja ja Facebook-tapahtuma >>